Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 09:32 - Вицовете на сина ми
Автор: napeto Категория: Забавление   
Прочетен: 2228 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 03.04.2011 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Днес е първи април. Пожелавам на всички зевзеци и шегаджии много ползотворен улов на шарани-)

Съжалявам, че не съм си записвала многобройните словесни бисери, които синът ми ръсеше, от първите си години та чак до днес. Ще се помъча да напиша някои от тези случки, като следвам някаква хронология.

1.
На разходка в парка сме. Синът ми започва да ме дърпа сочейки с пръст една пеперудка.

-          Мамоооо пупу..путка....

Треакторията на пеперудата съвпадаше с тази на една жена, която възмутена се развика

-        -  Колко малък, а какви глупости научил.... Родителите...безобразие......

2.
Среща ни съседка.
-ОООО... колко голям си станал!!! Какъв ще станеш, като пораснеш???

-ПОЖЕНКАР (пожарникар)

3.
Синът ми излиза да играе.

-Мило хвърли боклука .

-Чела ли си хартата за детските права?

-Не

-Е, като я прочетеш ще го хвърля

4.
Пишим си със сина ми по СКАЙП.

-Как си? – питам аз.

-БЛОНДИ –отговаря той (по принцип е с тъмна коса)

-Какво????? –недоумявам аз

-Ами ТЪПО ми е

5.
Обажда се на баба си (първа година студент) и пита:

-Ще си правя яйца, колко.., - баба му го прекъсва и почва:

-Първо взeмаш тиган, слагаш малко олио, като е....., – в продължение на 5 минути обяснява как, що, колко.Той слуша безропотно.

-Разбра ли?-пита тя.

-Да ама , бабче аз ще ги варя, исках да питам колко минути .

6.
Аз се обаждам по телефона.

-Как си? Снощи какво прави?

-Валя страшен дъжд .Бях си в квартирата. С един приятел и гаджето му гледахме мач.

-Ами какво вечеряхте?

-Ами Ваня ходи да купи пица.

-Как Ваня ще ходи да купува???? Вие чакахте??? Не сте ли поне малко кавалери?

-Ами , мамо кавалери сме...ама нали ти казах, че валя силно, а само тя имаше чадър.

7.
Имаше да пише реферат по”Социология” на тема „глобалното затопляне”

-Колко имаш на реферата?

-Три.

-Защо....?

-Професора знае откъде се крадат реферати и заплаши, че ако разбере ще има гонка до дупка. Та аз скалъпих моя от романа на Д.Браун „Ледения айсберг”. Каза, че виждането е много интересно, ама стилът ми е прекалено журналистически... та затова.





Гласувай:
9



1. sparotok - :))
01.04.2011 12:43
Добри са историйките, могат да се вмъкнат в сценарий за комедия:)))

Поздрави!
цитирай
2. napeto - нямам претенции
01.04.2011 14:43
просто са истински и казани в съответната ситуация... поне аз нмого съм се смяла, или занимявала-) Благодаря
цитирай
3. ivankalilova - Усмихна ме !Много усмивки и за те...
01.04.2011 16:44
Усмихна ме !Много усмивки и за теб!:)))))))))))))
цитирай
4. napeto - сполай ти
01.04.2011 17:43
ivankalilova написа:
Усмихна ме !Много усмивки и за теб!:)))))))))))))

пожелавам винаги да има някой, който те усмихва, ако няма сама да си го направиш смешното ... дано!!! ;-) ооо прозвуча ми , като клетва на стара циганка-)))
цитирай
5. toxic - Родители,
01.04.2011 18:44
как може да давате на малки деца да четат хартата за правата на детето. Хага е на един самолетен билет разстояние :)
цитирай
6. katan - И аз се усмихнах!:)))
01.04.2011 19:06
Истински и широко!:)))
Честит 1-ви април!:))))
цитирай
7. napeto - една чута по ТВ. думичка и вроден мързел, могат да те убият
03.04.2011 10:41
toxic написа:
как може да давате на малки деца да четат хартата за правата на детето. Хага е на един самолетен билет разстояние :)

Дано да я открия и прочета....... за внуците да знам поне-))))
цитирай
8. napeto - благодаря катана
03.04.2011 10:43
katan написа:
Истински и широко!:)))
Честит 1-ви април!:))))

Ценя твоето мнение-)
Нека не само на първи април се усмихваме...... ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: napeto
Категория: Забавление
Прочетен: 41510
Постинги: 21
Коментари: 54
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930